.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسینی پور با ابراز نگرانی از وضعیت جمعیتی در مازندران ؛
استاندار مازندران : دچار انقطاع نسلی در استان خواهیم شد / دستگاه‌های فرهنگی در زمینه جوانی جمعیت اقدامات بایسته‌ای را انجام ندادند / خسارت‌های جبران ناپذیری را از نظر تمدن استانی خواهیم داشت
شمال نیوز: استاندار مازندران وضعیت جوانی جمعیت را در استان بد توصیف کرد و گفت: از مرز خطر عبور کرده است.
استاندار مازندران : دچار انقطاع نسلی در استان خواهیم شد / دستگاه‌های فرهنگی در زمینه جوانی جمعیت اقدامات بایسته‌ای را انجام ندادند / خسارت‌های جبران ناپذیری را از نظر تمدن استانی خواهیم داشت

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در همایش جوانی جمعیت و اهدای زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر با گرامی‌داشت هفته وحدت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این دوران یادآور ایستادگی و مقاومت و ایمان قلبی ملت بزرگ ایران است و امروز جمهوری اسلامی ایران در امنیت پایدار به سر می‌برد که مدیون مرحوم ایثارگری‌های شهدا و ایثارگران است.

 

وی گفت: در دولت مردمی سیزدهم یک حرکت تحول گرا و تعالی بخش شروع شده زیرا جمعیت یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت هر کشوری به شمار می‌رود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید یک گفتمان واحد در استان برای رشد و تعالی جمعیت داشته باشیم، گفت: متأسفانه طی سال‌های اخیر وضعیت جمعیت در استان شرایط بدی را گذرانده است و از مرز خطر نیز عبور کردیم و اگر این روان روند ادامه یابد دچار انقطاع نسلی در استان خواهیم شد.

 

استاندار مازندران یادآور شد: اگر مردم استان به امر جوانی جمعیت توجه نکنند خسارت‌های جبران ناپذیری را از نظر تمدن استانی در استان خواهیم شد.

 

حسینی‌پور با عنوان اینکه در کشور دچار مشکل جمعیت شدیم و پیری مشکل چند سال آینده ما خواهد بود گفت: در دولت بسته‌ها و مشوق‌های اقتصادی برای جوانی جمعیت درنظر گرفته شد که به مرور اجرا می‌شود.

 

وی کار فرهنگی را برای جوانی جمعیت مؤثر و مهم دانست وگفت: دستگاه‌های متولی کارهای فرهنگی در این زمینه اقدامات بایسته‌ای را انجام ندادند و در کنار مشوق‌های اقتصادی، نیازمند جدی کار فرهنگی در استان هستیم زیرا الزاماً مشکل جوانی جمعیت محصول مباحث اقتصادی نیست.

 

استاندار مازندران با تاکید براین که در شبکه‌هایی نظیر مساجد و هیئات مذهبی باید مسئله جوانی جمعیت تبیین شود، گفت: با توجه به قدمت و تمدن استان، مسئله جوانی جمعیت در استان بسیار مهم است.

 

وی گفت: از ظرفیت‌ها باید برای تبیین ماهیتی جوانی جمعیت در استان استفاده شود و باید برای کاهش آسیب‌ها و طلاق نیز در استان برنامه ریزی شود و همه شخصیت‌های فرهنگی باید به این مسئله توجه کنند و خوشبختانه طی دو سال گذشته ۱۷ درصد میزان طلاق در استان کاهش یافت.

 

وی ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار را مسئله مهم برای جوانی جمعیت ذکر کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.